Portal w trakcie przebudowywania.
Niektóre funkcje są tymczasowo wyłączone, inne mogą nie działać poprawnie.

Prośba o pomoc w ustaleniu tożsamości żołnierza

15.08.2015 13:50
Witam!

Znalazłem na FB następujący wpis:

Witam. Wprawdzie nie jestem z Zielonek k. Krakowa, ale ostatnio przeprowadzałem inwentaryzację tamtejszego cmentarza. Znajduje się tam m.in. mogiła żołnierza, który jak dotąd pozostaje nieznany. Kolega z zespołu jest bliski rozwiązania tej zagadki, jednakże każda pomoc się przyda. Podejrzenia kierują się na: Jana Barana (6.Dywizjon Artylerii Przeciwlotniczej), Jana Sadzika (20. Pułk Piechoty Ziemi Krakowskiej) i Pawła Pietrzyka. Być może jest tu ktoś z Zielonek, kto może wskazać, o kogo chodzi.
Proszę o udostępnienie tej informacji, razem z nazwiskami. Może pochowanemu tam żołnierzowi uda się przywrócić tożsamość.


Oto link do wiadomości na FB

https://www.facebook.com/1484523695151635/photos/a.1485402498397088.1073741827.1484523695151635/1622053064732030/?type=1&theater

A tu link do zdjęcia z medalionu na nagrobku:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ea5de15bdd39fd3f.html

Jurek

Odpowiedzi (1)

9.09.2015 17:34
Moim zdaniem, na facebooku idą dobrym śladem...
Dodałem tam swój komentarz, który tu przytoczę. Oczywiście on tylko współgra z komentarzami fejzbukowymi: