To na prawdę bardzo pokaźna ilość - przykro jednak, że znaczna część odwiedza nas tylko raz - po to aby przeglądnąć zawartość Forum.
Niestety jest to problem wielu społeczności internetowych, a także sklepów, usług itp. Tutaj boli to szczególnie, bo współpraca mogła by znacznie poszerzyć wiedzę nas wszystkich, ułatwić wielu ludziom pracę.
Nie jestem pewien, ale czy wysyłacie zarejestrowanym użytkownikom "przypominajki"? Bardzo często jest tak, że ktoś wpada na stronę, myśli "o jaka fajna", rejestruje się.... i o niej zapomina. W takiej sytuacji sympatyczny email z przypomnieniem, że czekamy tu na niego może przynieść niezłe efekty. Niezłym pomysłem mogłyby też być newslettery (np. miesięczne) - z linkami do najciekawszych materiałów, dyskusji itd.
Myślę, że niektóre przypadki pomocy genealogicznej (za zgodą stron) możnaby wykorzystać w celach promocyjnych.